Onze Zendesk opleidingen & trainingen

Volgen

Prijs

"Tarief voor ons opleidingen - 750€/dag (incl transportkosten)"

Onze kennis is uw kracht

Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om u te helpen met het leveren van een gedifferentieerde klantervaring. Wij zorgen er altijd voor dat u het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.

Breng de training in praktijk

Leer hoe u Zendesk vol vertrouwen kan gebruiken en zelf kan optimaliseren. Op ons kunt u rekenen, of u nu een agent bent die Zendesk voor het eerst gebruikt of een admin die de algemene klantervaring wil optimalseren.

Onze trainingen zijn afgestemd op uw rol

1/ Admins 

Ontdek hoe u uw team en uw klanten goed voorbereidt.

De essentie van Zendesk Support
Nieuw bij Zendesk? Leer hoe klantenservice medewerkers hun ticket workflows met Zendesk zo efficiënt en klantgeoriënteerd mogelijk kunnen maken.

Gebruikersrollen en verantwoordelijkheden bepalen
Leer hoe u agenten en eindgebruikers toevoegt en organiseert om de workflows voor uw klantenservice te optimaliseren.

Workflows voor tickets
Leer de fasen van de levenscyclus van een ticket kennen, gebruik bedrijfsregels om uw workflow te automatiseren en leer de functies en apps kennen die voor een betere klantervaring zorgen.

Inleiding in Insights
Weet u niet hoe u de status van uw supportorganisatie kunt meten? Leer hoe u kant-en-klare rapporten gebruikt, nieuwe rapporten maakt en workflows voor uw support instelt om meetbare resultaten te krijgen die u graag ziet.

Zelfservice: maak uw eigen Helpcenter op maat
Neem uw zelfservice kanaal zo optimaal mogelijk in gebruik. Leer hoe u uw Helpcenter aanpast om klanten te winnen, leer hoe zij zelf hun eigen problemen kunnen oplossen en u steeds meer tickets kunt voorkomen.

Kanalen
Weet u niet welke kanalen u wilt gebruiken of hoe u die instelt? Deze twee cursussen helpen u bij het selecteren van uw kanalen. Hierin wordt uitgelegd wat essentieel is voor het opzetten van kanalen.
Cursus bekijken

2/Agenten

Leer hoe u uw klanten beter kunt helpen.

De essentie van Zendesk Support
Nieuw bij Zendesk? Leer hoe u ticket workflows met Zendesk zo efficiënt en klantgeoriënteerd mogelijk kunt maken.