Hoe pakken wij een implementatie/POC aan

Avatar
by Kurt Pinoy
Volgen

Premium+ is een gecertificeerde partner van Zendesk

Wij zijn heel trots op het feit dat wij een officiële Zendesk partner zijn en streven ernaar om alle klantenervaringen nog beter te maken dan dat ze al zijn!

zendesk_premier_solution_provider_logo.png

Samen zijn wij beter

Relaties zijn gebouwd op inzichten. Wij maken gebruik van supportgegevens om ons inzicht in onze klanten te verbeteren en om succesprogramma's te ontwikkelen die een impact hebben. Hierdoor kunnen wij innovatieve manieren aanbieden om u beter van dienst te zijn, tijdens elke stap van uw traject dat wij samen afleggen.

Onze aanpak

Wij ontwerpen een oplossing rond uw unieke bedrijfs- en klantenservice doelen. Ongeacht waar u zich bevindt in uw ontwikkelingstraject, de complexiteit van uw activiteiten of hoe snel u veranderingen kunt doorvoeren - wij kunnen het juiste succesprogramma voor u opstellen. Wij hebben hier zelfs ons eigen programma "We guide, you build" voor in het leven geroepen.

Fase 1 - Implementatie
De eerste stap is om obstakels uit de weg te ruimen die een snelle implementatie in de weg staan. Wij willen het ticketvolume verlagen en de klanttevredenheidsbeoordeling verhogen, en ervoor zorgen dat uw team de nieuwe tools gemakkelijk kan gebruiken.

aanpak_1.png

Fase 2 - Efficiëntie
Vervolgens identificeren wij enkele manieren om uw klantenserviceafdeling efficiënter te maken.

klant2.png

Fase 3 - Impact op uw bedrijf
Laat de rest van uw bedrijf weten hoe waardevol uw klantervaring is.

klant3.png

Fase 4 - Kijk vooruit
Nu kunnen wij spijkers met koppen slaan. Nu is het tijd om uw succes te verzilveren en een klantenservicestrategie op te stellen voor komend jaar, en de jaren daarna.

klant4.png

Opmerkingen

0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.