Wie is Premium+?

Volgen

Ontdek hier onze Premium+ wereld, leer ons kennen, lees over de diverse services die we aanbieden en raak verwonderd over onze begeleidingen op maat. 

  Over ons

Premium+ is uw ons stop shop voor alles wat met Zendesk te maken heeft. Wij zijn een van de oudste partners van Zendesk en focussen ons ook voor 100% op Zendesk. Op dat gebied zijn we uniek als partner en is Premium+ in korte tijd uitgegroeid tot een toonaangevende speler in Zendesk implementaties, Zendesk branding en Zendesk maatwerk en integraties. 

We hebben uitstekende relaties met onze klanten en werken oa met de volgende succesvolle bedrijven samen zoals Nike, Carrefour, VTM, MEDIALAAN, Vacature, Edenred en Sergic.

Premium+ is een gecertificeerde Zendesk partner 

Wij zijn er trots dat we een officiële partner van Zendesk zijn en streven ernaar de relaties met onze klanten nog beter te maken!

zendesk_premier_solution_provider_logo.png

  Onze Help Center themas

Al onze Help Center thema's reageren snel en zijn ontworpen om perfect te werken op je desktop of mobiele toestellen. Ze zijn gemaakt met behulp van de modernste technologieën. Alle originele functies en tools van Zendesk zijn beschikbaar en worden volledig ondersteund door onze thema's. Bovendien bieden we een ook nog extra extensies om je huidige functionaliteiten van Zendesk uit te kunnen breiden. Dit met maar één doel en dat is de klanten ervaring van je klanten nog beter te maken.

  Onze Services

Rebranding Extensies Integraties/apps Begeleiding
Met onze e-mail of Help Center branding service helpen wij uw klantenrelaties en uw merkaanwezigheid te verhogen zodat het vertrouwen van uw klanten versterkt in uw merk. Wij doen dit door het uiterlijk van uw e-mail en Help Center professioneel en consistent naar uw merkimago en website op te bouwen.

Onze rebranding services

Je voordelen

  1. Het grootste voordeel om met ons samen te werken is de prijs van onze services. Wij hebben de specialisten in huis om je ineens het juiste advies te geven, integraties/data migraties op te stellen, rebranding services uit te voeren, zendesk apps te maken of opleidingen te geven aan je team. Daar we tot het hoogste partner niveau van Zendesk behoren kunnen we je makkelijk een voorstel op maat maken voor je licenties en kunnen we indien gewenst ook strategisch onderhandelen met Zendesk ivm de prijs van uw licenties. Je zal steeds bij ons een hoogwaardig ontwerp tegen ontvangen tegen een zeer aanvaardbare prijs. U hoeft geen andere webdesigner, webdesign studio of specialisten in te huren die de architectuur van Zendesk kennen.
  2. Je tweede voordeel is de snelle doorlooptijd van onze projecten. Onze rebranding services worden gemiddeld binnen de 5-7 dagen afgehandeld en onze customer support behandeld al je aanvragen gemiddeld binnen de 24 uur. Als je een ander team of een andere specialist in gaat huren, zonder Zendesk kennis, dan neemt het gemiddeld toch al bijvoorbeeld 5-10 dagen in beslag om een designer een ontwerp te laten maken en daarna al snel nog 5-15 dagen extra voor een web developer om het help center te coderen.
  3. Zendesk is onze specialisatie. Dankzij onze diepgaande kennis en expertise van Zendesk kunnen we sneller, goedkoper en beter resultaten van hoge kwaliteit garanderen dan freelancers, webstudio's of directe concurrenten. We kennen elk detail van Zendesk, zelfs het kleinste, en missen niets.
  4. Uw agenten/medewerkers kunnen door ons opgeleid worden. Wij organiseren indien gewenst ook opleidingen op maat voor uw medewerkers/admins in uw organisatie.
  5. Wij zijn lokaal vertegenwoordigd en wij komen graag bij je ter plaatse om je wensen te bespreken en als lokale partner kunnen wij zeer snel schakelen om u een perfecte dienstverlening te bezorgen.
  6. Wij kunnen je indien gewenst een service contract aanbieden met een bepaalde SLA om je indien gewenst nog een snellere service te verlenen.
  7. Wij zijn een one stop shop voor alles met Zendesk te maken heeft.
  8. Kennis van alle bestaande integraties en Zendesk apps. Er bestaan momenteel reeds +800 apps die met Zendesk spreken. Wij weten welke een toegevoegde waarde kunnen zijn voor jou business en kunnen je snel de juiste apps adviseren. Wil je een betalende app installeren? Vraag het ons, wij kennen de meeste partners en kunnen deze indien gewenst wel even gratis voor je installeren in je Zendesk. Dat geeft jou de tijd om deze te testen en pas als je 100% overtuigd bent deze te installeren. 
  9. Wij sturen je 1 globale factuur op per jaar en evalueren jaarlijks uw behoeften en stemmen deze af met het hoofdkantoor van Zendesk.