Ons service contract (SLA)

Avatar
by Kurt Pinoy
Volgen

Service contract

"U kan een service contract bij ons nemen om verzekerd te zijn van een snelle hulp bij calamiteiten en/of om tijdens de maand uw team de mogelijkheid te geven om ons op periodieke tijdstippen te contacteren om zo de lopende issues samen met hen op te lossen".

Ons standaard Service contract omvat volgende zaken

  • Opvolging van alle aanvragen via [email protected]
  • Uitvoeren aanpassingen binnen afgesproken SLA (binnen de 24 uur)
  • Eventueel opzetten van een maandelijkse conference call om de lopende zaken te bespreken
  • Deze SLA heeft een maximum van één uur per maand (niet overdraagbaar naar een volgende maand) van de door Premium+ te besteden tijd aan het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen.
  • Wij kunnen mits uw voorafgaand akkoord ook de nodige aanpassingen onmiddellijk uitvoeren in uw Zendesk.

Prijs

"De kosten voor de diensten die Premium+ binnen het Service Level Agreement biedt, bedragen 60€/mnd (720€/jaar). Indien deze tijd wordt overschreden heeft Premium+ het recht de langer te besteden tijd afzonderlijk in rekening te brengen aan 95€/uur"
Indien je niet beschikt over een SLA contract zullen alle support aanvragen afgerekend worden aan €115€/uur.

Eigenschappen

  • Periode : Jaarlijkse facturatie
  • Servicetermijn : 12 mnd
  • Jaarlijkse uiterlijke opzegdatum : 2 maand voor de jaarlijkse vervaldatum

 

Opmerkingen

0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.