Over Zendesk

Avatar
by Kurt Pinoy
Volgen

Alle producten uit de Zendesk-familie werken naadloos met elkaar samen zodat u uw klantrelaties zo optimaal mogelijk kan verbeteren

Zendesk

"Zendesk gaat verder dan alleen maar customer service. Elk van de zes producten binnen de Zendesk Familie (zie afbeelding onderaan) heeft een eigen logo die bestaat uit interacties tussen dagelijkse vormen die de relatie tussen klanten en bedrijven weergeven"

De producten uit onze Zendesk familie

  1. Zendesk Support (geïntegreerde klanten support)
    Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om support tickets van klanten te volgen, een prioriteit te te wijzen en op te lossen
  2. Zendesk Chat (live chat en messaging)
    Bereik uw klanten, direct via het web, mobiele apparaten en messaging.
  3. Zendesk Guide (kennisbank en zelfservice)
    Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.
  4. Zendesk Explore (analyse en rapportage)
    Zendesk Explore biedt analyse functies zodat u de gehele klantervaring kunt meten en begrijpen
  5. Zendesk Support (geïntegreerde klanten support)
    Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om support tickets van klanten te volgen, een prioriteit te te wijzen en op te lossen
  6. Zendesk Talk (callcenter software)
    Maak contact met klanten via een callcenter oplossing die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd
  7. Zendesk Connect / Outbound (proactieve campagnes)
    Outbound maakt nu deel uit van de Zendesk-familie. 
    Wij werken er samen aan om klantrelaties beter te maken met proactieve chatberichten.

Hoe werken deze producten samen? 

Bekijk onderstaand voorbeeld van hoe onze diverse producten kunnen samenwerken en hoe ze tegelijkertijd de klantervaring van uw klanten kunnen optimaliseren. 

zendesk_journey.jpg

Was dit artikel nuttig?

Verwante artikelen

Opmerkingen

0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.