Onze telefonie koppeling met Wildix

Volgen

Telefonische communicatie speelt nog steeds een belangrijke vitale rol in alle organisaties. Doordat telefonie zich ideaal leent voor een snel adequaat antwoord en als kanaal de mogelijkheid biedt om emotie over te dragen vormt telefonie bij de meeste organisaties ongeveer 40% van het klantcontact. 

Call center functionaliteit

"Met Wildix for Zendesk krijgt u geweldige call center functionaliteiten in uw Zendesk voor 39€/maand/agent.

  Over deze koppeling

Bij Premium+ draait alles om de kwaliteit van onze koppelingen. Daarom is onze Zendesk koppeling met Wildix afgestemd op een optimale integratie tussen deze twee systemen.

Met Wildix for Zendesk krijgt u geweldige call center functionaliteiten in uw Zendesk. Onze Zendesk App geeft u direct vanuit Zendesk volledige controle over uw telefoongesprekken en verwerken wij automatisch de belangrijkste informatie over uw telefoongesprek. Onze naadloze integratie zorgt ervoor dat uw agents direct tijd besparen en beter in staat zijn om uw klanten te ondersteunen.

Eigenschappen

  • Naadloos geïntegreerd in Zendesk voor een optimaal gesprek met klanten.
  • Gesprekken voeren en ontvangen van de browser, Wildix-hardware telefoons of mobiele app (softphone).
  • Eenvoudig te klikken via tickets en gebruikersprofielen binnen Zendesk.
  • Directe gespreksbediening vanuit Zendesk, warme en blinde doorschakelingen naar agenten en andere Wildix gebruikers, gesprekken opnemen en meer.
  • Beller ID opzoeking van Zendesk en andere cloud oplossingen.
  • Eenvoudig inzicht in eerdere interacties en de mogelijkheid om de oproep te koppelen aan bestaande tickets.
  • Speel gespreksopnamen af in het gekoppelde Zendesk-ticket.
  • CDR Rapportage met op maat gemaakte en vooraf gedefinieerde filters om beter inzicht te krijgen.

Wat heb je nodig?

  • Een up to date web browser (d.w.z., Chrome, Firefox, Opera)
  • Mobiele telefoon/tablet: elke tablet of smartphone

Extra hardware nodig?

  • W-AIR
    Draadloze oplossing van Wildix op basis van DECT technologie met automatische provisioning.
  • Bureautelefoons & Headsets
    Wildix Bureautelefoons hebben een simpel, intuïtief en gebruikersvriendelijk interface. Het configureren van de telefoons is eenvoudig via de automatische provisioning en updates.
  • Ubiconf Devices
    Onze videoconferencing systeem kan je heel makkelijk installeren in uw bureau. U hoeft niet naar de vergaderruimte te gaan, geen extra hardware- of softwarecomponenten te installeren.

Gesprekskosten

Je voordelen tov Zendesk Talk

  1. Je blijft eigenaar van uw eigen telefoonnummers
  2. Je kan uw huidige nummers porteren naar ons 
  3. Je werkt met een premium integratie die zijn diensten reeds heeft bewezen
  4. Je betaalt niet voor uw inkomende gesprekken
  5. Je hebt marktconforme kosten voor uw uitgaande gesprekken
  6. Je hebt alle mogelijkheden van een moderne telefooncentrale om uw inkomende flow te routeren zoals je zou willen
  7. Je hebt geen vertraging op het inkomend gesprek in zendesk
  8. De kwaliteit van het telefoongesprek is superieur
  9. Je hebt de mogelijkheid een inkomend gesprek te koppelen aan een reeds bestaand zendesk ticket (maw je maakt niet van elk inkomend gesprek een nieuw ticket aan) 

Video

Afbeeldingen

  Interesse?

Contacteer ons vandaag nog en wij maken met veel plezier een offerte voor u op.