WhatsApp kanaal installatie instructies

Volgen
"Uw telefoon moet 24 uur per dag en 7 dagen per week geactiveerd zijn en altijd een actieve internetverbinding hebben, anders kunnen er geen berichten worden verzonden of ontvangen."

Stap 1 - Installeer onze app in uw Zendesk

 Klik op onze link om naar de Zendesk markt te gaan en onze app te installeren.

Installeer onze app!

Stap 2 - Connecteer uw Zendesk met uw WhatsApp account

Zodra we onze WhatsApp integratie hebben geïnstalleerd, bent u klaar om verbinding te maken met Zendesk Support. In Zendesk Support gaat u naar Kanaal Integraties in de sectie Kanalen en kiest u WhatsApp.

Premium__-_Agent.png

Stap 3 - Vul uw Whatsapp accountgegevens in

1/ Ga naar het tabblad accounts

Premium__-_Agent.png
 
2/ Klik op Account toevoegen (u kunt max. 1 WhatsApp account toevoegen)on Add Account (you can add max 1 WhatsApp account)
 
Premium__-_Agent.png
 3/ Vul alle benodigde gegevens in en binnen 24 uur op werkdagen nemen wij contact met u op om uw Whatsapp-account te valideren.
 
Premium__-_Agent.png

Houd er rekening mee dat de synchronisatie tussen WhatsApp en Zendesk niet onmiddellijk is. Het kan tot 1 minuut duren voordat nieuwe opmerkingen over de twee platforms worden gepresenteerd.

  Interesse?

Contacteer ons vandaag nog en wij maken met veel plezier een offerte voor u op.